S.I.S. Rólunk Termékek Szolgáltatások Csomagok Újdonságok Akciók
TERMÉK KATEGÓRIÁK
Dickies utcai ruházat
Munkaruházat
Lábbelik
Kézvédelem
Fej- és hallásvédelem
Szemvédelem
Hegesztésvédelem
3M légzésvédő
Korlátozott használatú ruházat
Pólók
Vadászruhák
Technikai ruházat
Esés elleni védelem
Kiegészítők
Légzésvédő maszk
TOP 10 TERMÉK
1. DeltaPlus Sault2 Pigmentált Kruponbőr Bakancs S3 SRC
2. Csizmabélés Filc Anyagból
3. DeltaPlus Montbrun Pigmentált Kruponbőr Félcipő S3
4. DeltaPlus M6PAN Panostyle Munkanadrág Poliészter/ Pamut
5. Weldas 44-7300 100% Bőr Hegesztőkabát XXL-es
6. Fristads Kansas 100120 BM-258 nadrág
7. Sols SO01187 Terepmintás Női Póló
8. DeltaPlus CA615K Hőálló Kevlarral Varrt Hasíték Hegesztőkesztyű - 12pár/csg
9. DeltaPlus 305 Poliészter Esőkabát Dupla PVC Bevonat
10. CERVA Emerton Derekas Nadrág
KERESÉS
 Márkakereső
 Típuskereső
 Szakmakereső
TÁJÉKOZTATÓ
Általános Szállítási Feltételek
Gyakori kérdések (GYIK)
Táblázatok
Kik vagyunk mi?
Bisnode tanusitvany
Kosár tartalma JELENLEG A KOSÁRBAN: 0 db TERMÉK | 0,- Ft

Panaszkezelés

 
A panasz a Vállalkozás tevékenységével kapcsolatos fogyasztói jelzés, mely témájában nagyon változatos lehet. (pl. a webáruházzal, működésével, kollégákkal kapcsolatos bejelentés) A panasz intézésének határideje 30 nap.

Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítse. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a http://www.munkaruhazat.hu/Az_uzemelteto_adatai lapon található telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.  


Amennyiben a vásárlásával kapcsolatban kifogása támad, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon a 94/509-060 telefonszámon. Itt egyeztethet kollégánkkal a problémával kapcsolatban és megbeszélhetik a további teendőket.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja. 


Beállítás kezdőlapként | Hozzáadás a kedvencekhez | Ajánlás emailben | Szerzői jogok | Adatvédelem | Copyright © 2007-2011. S.I.S. Kft. Minden jog fenntartva. www.ysolutions.hu